Waarom zijn de lonen en prijzen in veel Eurolanden omhoog gegaan na de toetreding?

Gebeurd dit automatisch of is het een opgelegde maatregel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bedoelt in het allereerste begin, of telkens als er een nieuw (euro)lid bijkomt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde als een nieuw lid bijkomt. In Griekenland bv. zijn na de toetreding lonen en prijzen 40% gestegen.

Antwoorden (1)

Het slaan alleen al, kost ontzettend veel geld...
Het feit dat alles duurder is geworden, komt omdat de winkeliers enzo, expres gewacht hebben met duurder worden, nu valt het niet zo heel erg op ( dachten ze)
;)
de lonen zijn volgens mij niet omhoog gegaan hoor ;)
niets van gemerkt in ieder geval :)