Waarom meldt RTL vrijdag niets over de uitglekte miljoenennota ?

Afgelopen vrijdag hoor ik dat de NOS de miljoenennota in handen heeft gehad, waarom meldt RTL Nieuws hier niets over ?

Zaterdag heeft RTL Nieuws plotsklaps ook de miljoenennota in handen gekregen, groot nieuws uiteraard.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het NOS journaal heeft gemeld dat zij uit betrouwbare bron hebben vernomen over bepaalde bezuinigingen uit de miljoenennota. Na wat ik van het NOS journaal heb gezien is er niets vertelt over het feit dat zij daadwerkelijk de miljoenennota in handen hebben...

Het RTL nieuws heeft de miljoenennota wel in handen en hebben dit overigens vrijdag op het late avondnieuws al gemeld...

Daarbij vind ik het niet echt relevant welke van die twee de miljoenennota nu als eerste in handen heeft. Het gaat erom dat deze uitlekt. En dit had de politiek gewoon kunnen voorkomen door het plan om de journalisten de miljoenennota te geven...

Hiermee voorkom je dergelijke berichtgeving...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 lekplek is toch genoeg?