Waarom heeft Wilders het over een spontane actie om weg te gaan, terwijl dat vooraf al op zijn site stond te lezen?

Voor zijn vertrek stond de verklaring al op de site van de PVV te lezen

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
linkse propaganda!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om de media alvast te laten weten waar hij nu weer drama gaat maken. overigens slimme aanpak, want de media trapt er keeeer op keeer weer in!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien zet hij standaard de verklaring op zijn site voordat hij hem geeft? Hij liep weg naar aanleiding van een opmerking van een kamerlid van de CDA dus kan me niet voorstellen dat hij het van te voren al van plan was.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat hij maar wat graag spontaan overkomt, maar in feite naar mijn mening vooral bezig is met stemmers trekken en hier een hele strategie voor heeft uitgedacht, Overigens werkt die nog ook... verbaast me iedere keer weer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat net zoals bij Chuck Norris en Leen tijd relatief is voor Geert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hiermee wil hij de indruk wekken dat de toekomst die hij voorspelt uitkomt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wilders is een populist dus doet hij er alles aan om aandacht te krijgen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
whahahahahahahaha! en iedereen trapt erin.... wat een oetl*l die wilders...

ik geef toe, ik ben het vaak met hem eens, maar waarom kan een normaal mens dit niet uitdragen... ???