Hebben ex-presidenten nog steeds bodyguards?

Bijvoorbeeld ex-president bush heeft als president best veel vijanden gemaakt en toen hij president was. sommige mensen wilden hem vermoorden maar nu hij geen president meer is zijn er nog mensen boos op hem van vroeger en willen ze misschien als nog wraak nemen.
ik kan me niet voorstellen dat niemand meer interesse in hem nu hij geen president meer is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je hebt nog steeds je kennis over de dingen in Irak (als je in die tijd president was) e.d. Dus voor terroristen kan je nog zeker van waarde zijn. De beveiliging van de USSS is uiteraard minder dan die van de huidige president.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor. Recentelijk heb je dat nog kunnen zien, toen Bill Clinton in Nederland was. Hele hordes veiligheidsagenten om hem heen.
itsme
12 jaar geleden
antwoord is kort en bondig: ja, al ex-presidenten hebben levenslang bescherming o.m. door bodyguards.