Staatsgeheimen en bijzondere vondsten wat niet.voor plebs bedoeld is worden daar opgeslagen
Ook worden er geheime experimenteel gedaan

Dus alles wat top secret is gebeurd daar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verbergen? Denk je dat de Nederlanders geen militaire basissen hebben, die "geheim" zijn, in zoverre dat je er niet mag komen? Dat is dood normaal, vrijwel ieder land heeft ze. Area 51 is alleen bekend geworden door het Roswell Incident. Men zei dat de overblijfselen van het schip en de alien daar bewaard wordt, maar hoeveel daar van waar is...

En als ze écht iets te verbergen hebben, dan is het waarschijnlijk wapens en gevechtsvliegtuigen. Dus wat er te verbergen valt, daar kunnen we alleen over speculeren. Dus zo'n vraag heeft niet veel zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze doen daar (en op nog 6 geheime plaatsen) alles wat geheim moet blijven !
Dingen waarvan ze het volk en de wereld verre van willen houden zoals bergen van ufo's en ufonauten,geheime geruisloze helikopters en al die andere dingen die er zgn. niet zijn en die niemand mag weten !
Het uittesten van nieuwe geheime wapens en tuigen !
Officieel werden plaatsen als area 51 als niet bestaand aangeduid !

Groet Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet precies wat ze daar doen en verbergen.

Maar ja, ik mag er niets over zeggen...

;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ieder land wil verbergen op gebied van R&D... Area 51 alleen de meest bekende (de USAF zal niet zo heel blij zijn geweest met de commotie rond het Roswell incident) maar ieder land (ook Nederland) heeft geheime installaties waar ze nieuwe (militaire) technologie ontwikkelen en testen.

Area 51 lijkt beheert te worden door de Amerikaanse luchtmacht en toestellen als de f-117, u-2 en sr-71 schijnen daar ontwikkelt te zijn. Het is ook de ideale plek daar voor. Het is een afgelegen plek waar je niet even gaat kamperen. De Amerikaanse landmacht en marine zullen vast ook dergelijke faciliteiten hebben. Ook in samenwerking met het bedrijfsleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat over de piloten klopt sowieso; mijn zwager is piloot op internationale vluchten en heeft dingen in de lucht gezien waar hij wettelijk niet over mag praten. En nee, dat heeft hij ook niet stiekem tegen ons gedaan, hij is behoorlijk strikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Area 51 is prima te vergelijken met alle andere onderzoek faciliteiten daar buitenaardse bezoeken zijn verzonnen door complot fanaten en sensatie blaadjes. Denk hier eens over na: wat is er in hemelsnaam op Aarde te vinden dat je niet met veel minder inspanning op een willekeurige andere plek in het zonnestelsel kan krijgen (uitgaande dat je in de ruimte zweeft en niet op Aarde vast zit)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Water, planten, leven. Er is genoeg te verzinnen. Alhoewel ik niet echt geloof in die complot theorieën, bewijst die vraag niks.
We hebben geen vergelijkende planeet gevonden, dus in feite kan je zelfs zeggen dat ze voor bakstenen hier naartoe komen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar denk je al dat leven voor nodig te hebben? Voedel? Water? Dan kan je beter Ganymedes binnen vallen en het waterstof ophalen en op je thuis planeet enorme broeikassen bouwen. Dan loop je iig niet het risico op vreemde parasieten, bacteriën en virussen in je ecosysteem te krijgen waar je zelf wellicht geen weerstand tegen hebt. Om nog maar te zwijgen van de veel lagere zwaartekracht van die maan. Als je bakstenen willen, of welke andere vorm van niet organische grondstoffen dan voldoet zo'n beetje elke willekeurige andere rots daar buiten zeker zo geen zonder dat je tegen dingen als zwaartekracht op loopt. En als je dat toch een planeet aan ijzer nodig hebt kan je beter wat kosmisch biljarten gebruiken en een flinke asteroïde gebruiken om de kern bloot te leggen. Daar zit heel wat meer ijzer dan in de korst. Ik zie echt geen enkele reden om als intelligente levensvorm naar de Aarde te komen als je niet expliciet op zoek bent naar intelligent leven. En om heel eerlijk te zijn: gegeven dat deze planeet bevolkt wordt door een stel overgeëvolueerde apen die zo gruwelijk agressief zijn dat ze atoombommen naar elkaar smijten zou ik graag op een paar lichtjaar afstand blijven.