Zouden wij als verder ontwikkeld Westen niet moeten ingrijpen in de situatie in Zimbabwe met Mugabe?

Ik bedoel meer iets van mugabe doodschieten of levenslang opsluiten ofzo

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Neen, eerst eigen problemen oplossen, anders gaan wij Zimbabwe achterna.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, maar er is niks te halen. Olie ofzo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Druk druk druk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heeft te maken met de soevereiniteit van een land. In het internationaal recht mag een andere staat zich niet bemoeien met binnenlandse aangelegenheden.

Daarnaast is Mugabe politiek onschendbaar zolang hij president van Zimbabwe is/blijft.