Twee keer nee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blij, blij is zo relatief. Als je het vergelijkt met Chavez is het zo erg nog niet. Straks houdt JP een toespraak van 6 uur op de tv en dan is dat de enige zender waarnaar je kan kijken. Dan valt t hier nog mee...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1000 keer nee kost je alleen maar geld met dit beleid zorg wordt weer duurder je kunt beter uit nederland gaan wonen !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het zou op zijn minst een boeiend spektakel opleveren. In tijden van crisis is een verlicht despoot of een kleine dictator soms wel op zijn plaats om de banken te nationaliseren en de bonussen te schrappen. Probleem : hoe geraken we er van af? Balk. en Bos nemen wel daadkrachtige maatregelen, maar dit zou alleen maar op europees niveau moeten gebeuren. Europa is de protectionistische tour op gegaan. viva el nuevo jefe met Maxima als simultaan tolk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee en nog eens nee
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hmmm...ik prefereer een *duidelijk* GOED of SLECHT.

Da's beter dan een regering die zich GOED voordoet maar SLECHT doet!

Dus, in dat licht; Chavez.