Geert wilders volgen

waar kun je nieuws / nieuwe debatten van de heer Geert Wilders volgen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilders doet niet aan debatten. Dan wordt je namelijk tegengesproken, en wordt je geacht een enigzins logisch verhaal te houden. alwaar hij wijselijk van af ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@JJ1: Ik ben zelf beslist niet van de PVV en ben het inhoudelijk wel met je eens, maar het is geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn antwoord is verplaatst naar reacties. De verplaatsing maakt me niet uit maar ik ben het NIET met je eens. Hij vraagt WAAR hij die informatie kan vinden. Ik stel dat de gevraagde informatie niet bestaat en dus niet te vinden IS. Wat wel degelijk een antwoord is. Als iemand mij vraagt waar hij patat kan kopen en ik zeg dat er geen patatkraam in de buurt is, is dat dan geen antwoord?
Volgens mij wel degelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en gezien de vele duimpjes omhoog die ik in die korte tijd mocht krijgen, zijn velen dat eens met me.

Het beste antwoord

Ik zou dane ens beginnen op zijn web log of website van zijn partij. Je kunt ook kijken of hij en twitter feed heeft.

Toegevoegd na 5 minuten:
In google kan je trouwens ook zelf instellen welk nieuws je wilt ontvangen. Dat werkt hetzelfde als normaal zoeken, maar dan klik je op de link Nieuws. En als je wilt kan je ook zorgen dat het zoekresultaat dagelijks naar je wordt gemaild (zie afbeelding nieuwsmeldingen) of als RSS feed (zie afbeelding RSS) binnen komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nice

Andere antwoorden (1)

Op twitter :

Toegevoegd na 1 minuut:
Excuus dubbelpost -1