je bedoelt de Bilderburg Group ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat balkende in het complot zit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Da Vinci Code is slechts fictie hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat Balkenende andere prioriteiten heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hij is er zelf één ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat Balkenende ingezien heeft dat het boek van Brown fictie is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wellicht een goed idee om te onderzoeken hoe sterk de 'overheersing' van de illuminati is. Daarnaast de vraag of de minister president er niets aan doet, niets aan wil doen of er niet eens van bewust is (als de groep en de overheersing bestaat).

Zoals een van mijn lijfspreuken:
'Alvorens iets te kunnen confronteren of ergens van te kunnen genieten, moet men zich er eerst bewust van worden'.