Kan je als burger aanwezig zijn in de ridderzaal op 3 sep zo ja hoe kom je aan kaarten en of uitnodiging

Toegevoegd na 3 uur:
sorry derde dinsdag (prinsjesdag)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Antoni
14 jaar geleden
Wat is er dan te doen op 3 september 2009 in de Ridderzaal in Den Haag?
Antoni
14 jaar geleden
Dank voor je toevoeging. Je vraag is een heel stuk duidelijker en logischer nu.

Antwoorden (2)

Wend je tot Stichting Bezoekerscentrum Binnenhof 070-3646144.
De derde dinsdag in september zal waarschijnlijk niet kunnen.

Toegevoegd na 22 minuten:
Sorry ik las 3 september als derde dinsdag in september. Misschien bedoel je ook wel derde dinsdag?
Ik zou even dit telefoonnummer bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb nader gereageerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry derde dinsdag
Je kunt je ervoor aanmelden, dan kom je op een wachtlijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo ja bij wie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prinsjesdag bijwonen
Elk jaar kan een beperkt aantal belangstellenden het uitspreken van de Troonrede in de Ridderzaal bijwonen. Wanneer u hier als belangstellende bij aanwezig wilt zijn, kunt u een schriftelijk verzoek indienen bij de griffier van de Eerste Kamer. Er is een wachtlijst van enkele jaren.