hoeveel films van zeitgeist zijn er?

Ik heb de film met religies etc gezien en zeitgeist: moving forward. Zijn er nog andere delen? Of weet iemand nog meer maatschappij kritische films/docu's?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik drie delen van zeitgeist
anderdie je misschien intressant vind zijn
loose change
gasland
911 eye whitness
maar 911 in googele zou je voldoende links naar docu,s kunnen geven

Toegevoegd na 49 seconden:
nog een goede is the war we don't see

Toegevoegd na 8 uur:
nog een
wake up call
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn in totaal 3 films van zeitgeist:
zeitgeist: The Movie
zeitgeist 2: addendum
zeitgeist 3: moving forward

Een maatschappijkritische documentaire die ik je verder zeer kan aanbevelen is 'endgame blueprint global enslavement'.
Deze documentaire gaat over veel dingen, onder andere over de Bilderbergconferentie.
Voor de volledige documentaire inclusief Nederlandse ondertitels, zie:
http://www.youtube.com/watch?v=b-eZpn-Y274

Hoe meer mensen dit soort documentaires zien, hoe beter. Het is tijd dat we wakker worden. Stop de nieuwe wereld orde!