Welke gemeente is rijker, Bussum of Hilversum?

Hier bij bedoel ik de totale som van alle activa in de beide gemeenten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

ik gok Hilversum, aangezien 'medialand' daar gevestigd zit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan hebben we een betere definitie nodig van wat je allemaal mee telt. De begroting en de liggende gelden van de gemeente? He bruto regionaal product? De totale som van de activa in de gemeente?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weten we het antwoord al?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry, niet in de mogelijkheid geweest om de vraag te bewerken. Zag vanochtend pas je voorstel tot een betere vraag. Bedankt!