Ligt het aan mij of wordt Wouter Bos met de dag grijzer?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Goeie vraag! Dat viel mij gisteren, 13 juni 2009, ook al op!

Antwoorden (10)

Nee, dat ligt niet aan jou maar aan Wouter, of aan de mensheid. Of de mensheid deugt niet of Wouter niet, een van de twee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Voel je je wel helemaal lekker, als je iemands kleur haar als maatstaf neemt of hij deugt? Moet je nog niet naar bed voor je mama?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je op je teentjes getrapt Antwoordman?
Antoni
14 jaar geleden
Antwoordman, feniks gebruikt ook wel eens ironie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk dan maar op zijn reactie op de vraag over Anne Frank; azijnzuur, haha. http://www.goeievraag.nl/vraag/anne-frank-vrijdag-80-jaar.13114#82221
Antoni
14 jaar geleden
Die heb ik gezien. Maar dat was allemaal pas ná deze discussie tussen jullie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem Antoni, onze discussie duurt nog voort; helaas is het bewijsmateriaal verwijderd, maar op Google moet het terug te vinden zijn, want niets verdwijnt op het internet.
vind het niet zo gek dat hij grijs aan het worden is in een rap tempo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wouter Bos kan het beste zo gouw mogelijk uit de politiek stappen, hij maakt zichzelf kapot. Het is geen politiek talent.
Hij zal zich kunnen herstellen
en gelukkiger zijn met een Job voordat hij in de politiek kwam.
Het is een eigenwijze man, die eerst nog hardere klappen moet vangen. Hij zit op een dwaalspoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie hem steeds gruizemuizer worden... Of ligt dat weer aan mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hij wordt grijzer. Ik denk dat het door de stress komt. Of hij heeft het vooreen altijd geverfd en heeft daar nu geen zin meer in. Het kan ook zijn dat hij het mooier (wijzer) vind staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb er niet echt op gelet, maar het zou heel goed kunnen. Ik zou ook grijze haren krijgen in zijn plaats. Hoe dan ook, ik heb er wel iets mee en het misstaat hem zeker niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat ligt aan jou ; ik weet niet wat je met hem doet maar hij krijgt er duidelijk grijze haren van ;-)

Ach, dat hebben wel meer mensen als ze ouder worden ; je haar verliest zijn pigment en het wordt grijs. Blonde mensen worden wat later grijs dan mensen met bruin haar, maar toch ontkomen ook zij er niet aan, en hij is geen twintig meer.

Ik vind het trouwens wel voor hem spreken dat hij zijn haar niet verft maar het gewoon grijs durft te laten worden : puntje voor Wouter Bos. Niks is zo zielig en ongeloofwaardig als ijdelheid. Je bereikt er meestal toch alleen maar het tegenovergestelde mee. In tegenstelling tot Wilders; zelf alle pigment uit je haar bleken werkt gewoon niet. Maar hij houdt het wel stug vol ; da's ook dapper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij een redelijk normale procedure dat iemand met een stressvolle baan vanaf een bepaald moment snel grijs word. Daarbij is dit een effect dat optreed vanaf zo'n 30 jarige leeftijd. En voor zover ik weet is Wouter Bos de 40 al ruim gepasseerd. Dus dit is niet zo gek dat hij steeds grijzer wordt...

Daarbij ken ik wel meer BN'ers die snel grijs worden...

Dus dit ligt niet aan jou en niet aan Wouter Bos. Dit is een normaal proces...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij wordt ook nog kaal, kwestie van tijd. Hij kan nu nog onopvallend zijn werk doen. Als hij kaal is weerkaatst het flitslicht op zijn schedel: de ziekte van Hedel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is inderdaad waar hij wordt met de dag grijzer, maar ik moet zeggen het staat hem heel charmant. Het is natuurlijk van de zorgen en de stress die hij allemaal meemaakt, is ook niet alles zo'n baan.