Wie vind jij de mooiste politicus (m/v) van Nederland?

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor alle antwoorden!

Grappig dat niemand Sabine Uitslag (van de foto) heeft gekozen. Die is toch ook wel heel mooi...

Picture for question
Antoni
14 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiterlijk of houding?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijf onthouden een goede politicus is iemand met goede argumentatie en goede standpunten. Niet hoe mooi die is ;-)
Antoni
14 jaar geleden
@Jinx, uiterlijk. @Anne, ik vond het leuk om eens twee dingen die totaal niet bij elkaar horen in één vraag te combineren en dan te kijken welke antwoorden en reacties er komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeft iemand een lijst waar ze allemaal op staan? Dan kan ik er eentje uitpikken... ik ken ze niet allemaal, hoor
Antoni
14 jaar geleden
Grapje, zeker? Je hebt de regering, de Eerste Kamer, de Tweede Kamer, twaalf Gedeputeerde Staten en twaalf Provinciale Staten en meer dan vierhonderd colleges van B&W en gemeenteraden. Dat zijn een paar duizend politici!
Antoni
14 jaar geleden
Die lijst bestaat dus niet.
Antoni
14 jaar geleden
En nu ben ik zelfs onze vertegenwoordigers in het Europese Parlement vergeten...

Het beste antwoord

Ha, die Antoni;

Naast enkele al genoemde politicae vind ik Laetitia Griffith ook een mooie vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Marianne Thieme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was me voor ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dat is nou ook niet echt een spetter.. Volgens mij zijn er niet echt ontzettend mooie politici..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
opvallend mooie ogen
Pim Fortuyn Zag er goed uit, de man had charisma en de brains, dat hebben we sinds den Uyl niet gehad... Een echte meritocraat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gepensioneerde.
( een dooie mag kennelijk niet, dat zou beledigend zijn terwijl iedereen snapt dat dat een grapje is)

Ik vind dat meisje van de PDVA wel leuk uit Amsterdam. Mei Lee of zoiets.

Toegevoegd op 08-06-2009 21:28:59
Op karakter kan ik geen politicus beoordelen daar ken ik er te weinig persoonlijk voor. Ik ze zo na de verkiezing allemaal wel een beetje zat.

Toegevoegd op 08-06-2009 21:29:39
ik BEN ze zo na.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Je bedoelt Mei Li Vos van de PvdA. Ja, die is best wel mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd Mei Li Vos, nu kan ik haar een kaartje sturen ;)
Femke Halsema, met lang haar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik ook. Een leuke, pittige en intelligente vrouw.
Nou ik vind Camiel Eurlings ook niet echt lelijk voor een politicus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De trias politica!

Toegevoegd op 08-06-2009 21:49:30
Als ik Vlaanderen alvast even mag meerekenen, dan is het Freya Van den Bossche.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alvast even mag meerekenen.. lol
Antoni
14 jaar geleden
Grappig, ik kwam op deze vraag, omdat ik een televisieprogramma aan het kijken was met Caroline Gennez, die andere mooie politica uit Vlaanderen. Freya's naam was ik even vergeten. Leuk dat je me daar aan herinnert!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze is 38ste van de wereld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook niet verkeerd! +1
Ik blijf nog steeds een groot fan van Hans Wiegel en Frits Bolkestein...

Helaas allebei niet echt meer actief in de politiek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn partner zegt: Camiel Eurlings
Wat mij betreft Marianne Thieme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Femke wel aardig (Halsema)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
brrrrr... het idee, die griezels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zitten er verschillende in de tweede kamer waar ik niet direct op kan komen die wel mooi zijn. Maar Mei Li vos is de mooiste. Anoushka Miltenburg en Femke Halsema zien er ook wel goed uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Camiel Eurlings en ik vond Pim Fortuyn een mooie man. Van de vrouwen vind ik Mei Li Vos de mooiste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Femke Halsema