De kans is extreem klein dat dat echt gebeurt is.
Als het toch zou zijn, is het de vraag hoe het uitkomt. Als iemand het roept wil dat niet zeggen dat het zo is, daar moet hard bewijs voor zijn. Maar stel dat dat er is, dan is het nog de vraag.
Het is te hopen dat president Obama de directe verantwoordelijke zou vervolgen en/of ontslaan, want er is natuurlijk maar een klein groepje mensen wat van zoiets af zou weten. Of en in welke mate hij dat zou doen is de vraag en zou ook voor hem heel moeilijk zijn.
De rest van de wereld zou eigenlijk geen reden hebben Amerika aan te vallen in dat geval, want het is een aanval van Amerika op Amerika. De islamitische wereld zou wel extreem kwaad zijn omdat zij de schuld hebben gekregen, dus het zou de diplomatie niet veel goed doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Waarschijnlijk niets, geen enkele regering in de wereld heeft het lef substantiële maatregelen te treffen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Roswell hebben ze ook nu al meer dan 50 jaar in de doofpot. Denk niet dat het ooit naar buiten komt.
Mocht het dan toch gebeuren zal er verder niks gebeuren aangezien er teveel tijd overheen is gegaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
JFK is ook nog steeds een gesloten dossier, mocht het al bekend worden dan is elke betrokkene daarbij allang niet meer in leven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan vernietigen ze de wereld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt het er over, dus het is al uitgekomen. Ergo: niets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vandale.nl: beu·ren beurde, h gebeurd innen: geld ~

Anyway. de 9-11 aanslagen zijn niet door de Amerikaanse overheid gepleegd. De overweldigende hoeveelheid bewijs die er is dat het een teroristische aanslag was verwerpt alle complottheorieen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of niet... Gezien wat de ubrella corporation in Resident Evil kan? Amerikaanse regering kan dat 10x harder
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als dit als provocatieve vraag bedoeld is met de intentie mensen te doen nadenken over de echtheid van bronnenmateriaal, vind ik het niet verkeerd als dusdanige denkpiste. Wel is hier zoveel leed toegebracht aan onschuldigen door een groep terroristen ,waarvan de opleiding en de herkomst niet in het minst wordt gecontesteerd, dat ik eerder de bedenking heb : ben je voldoende geïnformeerd, wil je meer feitenmateriaal. Wat gebeurt (t en niet d) als vaststaat dat jij totaal fout geïnformeerd was of moedwillig de waarheid onder ogen niet wil zien?Hier op 9/11 is voldoende evidentie vastgesteld door officiële en ook niet officiële kritische journalisten dat het gewoon niet mogelijk is. In spanje bij de aanslag om het treinstation, lag het wel even anders.Daar heeft men voorbarig info verschaft over de vermeende daders.In ons rechtsstelsel, dat helemaal niet slecht is, maar wel verouderd, heeft het beschuldigde altijd het recht van het vermoeden van onschuld. gelukkig maar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de hoogste financiele functionarissen door de mand vallen door suffe dingen als bankfraude, beleggingen, of slecht publiek functioneren, dan kan ik het me héél héél slecht voorstellen dat er in dat chaotische land met op dat moment één van de aller simpelste en domste leiders ooit, een geheim meesterplan is opgezet met als doel de hele wereldorde op z'n kop te zetten, zonder dat daar ook maar een greintje van uitlekt naar het grote publiek.
Behalve dan de totaal ongegronde "bewijzen" van een stelletje "aluhoedjes" die teveel naar de X-Files hebben gekeken vroeger. Van die mensen die zeggen dat de maanlanding fake was omdat de vlag verkeerd wappert of wat dan ook.