In de media:China dreigt Europa over dalai lama! Wat voor dreigementen kunnen we nog meer verwachten?

Het communisme omhelst al een tijdje het kapitalisme maar handhaaft haar communistische streken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Gespierde taal, het maakt China helemaal geen bal uit wat die Lama hier komt doen, het is politiek steekspel, neem dat niet serieus... Die man is een lachertje in de ogen van de Chinezen...

Ik wil niets negatiefs zeggen over de man, maar heeft die ooit iets zinnigs gezegd?

Allemaal toneel, dat hij hier komt en dat China tegen is en dat Balkenende hem niet ontvangt, allemaal circus en wij geloven toch alles wat in de media verschijnt... Dus loopt wel los hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het blijft bij dreigen. China heeft het westen nu hard nodig. Harder dan wij China nodig hebben, maar ze moeten wel iets zeggen en in hun cultuur is dit soort taal nu eenmaal gewon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitsluiten wat verbaal "geweld" Er staan teveel economische belangen op het spel en tenslotte is de spoorweg tot de hoofdstad van Tibet een feit. Dus dit is typisch "taartjes" gooien in de ambassade tijdens het vieruurtje. Spielerei.