De eerste is de voorzitter van de gehele partij, de tweede is de voorzitter van de kamerfractie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als partijvoorzitter leid je de hele organisatie die de politieke partij is. De fractievoorzitter leidt dat deel dat actief kan deelnemen als volksvertegenwoordiger, als bijvoorbeeld in de Tweede Kamer of de gemeenteraad.