Als er bij een stemming geen meerderheid voor de motie/ het wetsvoorstel/ het amendement stemt, dan wordt dit niet aangenomen en blijft alles bij het oude. Er verandert dan niks.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoofdstuk 3, Article 9, Lid 2 van het Reglement van Orde van de Tweede Kamer de Staten-Generaal: "...bij staken van stemmen beslist de Voorzitter."