Wat denk jij van complottheorieën? Zoals Contrails. Of moet ik zeggen ChemtrailsZie link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Er gebeuren genoeg smerige dingen in deze wereld, waaronder vast ook allerlei complotten. Het probleem is alleen dat complottheorieen vaak gebaseerd zijn op alles behalve feiten of fatsoenlijke aanwijzingen. Een paar mensen verzinnen iets, en een hoop mensen geloven erin omdat het spannend klinkt. Mensen vertellen zulke theorieen graag door.

Zoiets als chemtrails is natuurlijk grote onzin en dat is makkelijk aan te tonen. De ene complottheorie is de andere niet, dus misschien komen sommige theorieen dichter bij de waarheid. Maar voor de meeste complottheorieen geldt denk ik wel dat het al lang onderzocht is hoe de vork in de steel zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Weet je wat het probleem is met al die complotdenkers? (of het nu over aliens, 9/11 of over aardstralen gaat)
Hoe meer argumenten je geeft dat het klinkklare onzin is, hoe vaster ze zich vastbijten in hun geloof. Voor je het weet hoor je dan ook bij 'de gevaarlijke tegenpartij, die de mensheid dom wil houden'.
Daar word ik vreselijk moe van....
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, klopt t is allemaal bullshit, alleen ben benieuwd hoeveel mensen er weer is naiëf zijn he...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb helemaal geen probleem!
AWM
14 jaar geleden
Houen zo!
Onzin, de hamburgerclown is effectief genoeg om de wereld ziek te maken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben van mening dat er wel complottheorieen zijn waar meer in gekeken moet worden (ik ben overtuigd dat er meer achter 9-11 steekt, de bewijzen spreken voor zich). Maar het voorbeeld wat je aankaart, de chemtrails, is een beetje te ver gezocht. Het is volledig logisch te verklaren hoe ze ontstaan, ze hebben bestaan sinds er straalmotoren op vliegtuigen zijn en vliegtuigen zo hoog kunnen vliegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk en spannend om te lezen, maar meestal wel heel erg vergezocht. Zoals de theoriën over Area 51 in Amerika.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Totale onzin.
Contrails is een verschijnsel dat komt door vocht in de lucht. Ik werk dagelijks met vliegtuigen, en er is echt geen enkel vliegtuig met een sproei instalatie.
Buiten het feit dat de hoeveelheden die mijn zou moeten sproeien niet eens in een vliegtuig erbijpast.