Dat zal ongetwijfeld door veel Russen zo gevoeld zijn. Ook nu zijn veel Russen voor Poetin. Een strakke leiding (sterke man) spreekt altijd veel mensen aan en zelfs onder Stalin waren er dan ook veel mensen die in hem geloofden. Mensen zijn graag blind voor de slechte eigenschappen van sterke leiders of rigide systemen zolang het henzelf niet al te hard raakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je de kans kreeg om dat te zeggen wel ja...

Maar is het niet lollig dat je nu in Nederland alles mag zeggen, maar dat je niets mag en toen in de Sovjet-Unie, niets mocht zeggen, maar buiten dat wel bijna alles mocht?
Je mag zonder pasje niet in de natuur en als dat mag dan mag je weer niet buiten de ruiterpaden... enz enz... In Rusland rij je met je paard naar de bioscoop over de snelweg misschien nog wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet asociaal, maar wel heel dom. Of asociaal en vooruitstrevend. Hoe dan ook, je veranderd er niks omdat het oude systeem nog veel te veel macht heeft. Dan maar kuddedier.