Waarom word er nog een jackpot gedaan als Nederland zover in de schulden zit???

Nederland zit 40 miljard euro(ongeveer) in de schulden en nog doe ze jackpotten van 36,5 miljoen en zo.... Dan kunnen ze toch beter al dat geld aan de regering geven???

Toegevoegd na 1 minuut:
Nederland zit ong. 408 miljard euro in de schulden

Toegevoegd na 10 minuten:
EERLIJ GEZEGD WEET IK DAT OOK WEL MAAR IK WOU KIJKEN WIE HET OOK WIST EN JULLIE MOGEN BESLISSEN WIE IK ALS BESTE ANTWOORD MOET KIEZEN!!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag zelf beslissen wat je de beste antwoord vindt, en waarom vraag je het dan (of laat je het weten dat je het weet)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat weet ik NoAnswer??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg, wil je eens niet zo SCHREEUWEN?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje kipzonderkop, ga je kop eens zoeken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha het is maar een naam en achter iedere naam zit een mens!

Het beste antwoord

Om meer geld bij elkaar te krijgen moet je ook geld uitgeven. Niemand zou een lot kopen als er niks te winnen viel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De staatsloterij wordt gevoedt door geld van mensen die meespelen. NIET uit de staatskas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mensen betalen voor een loterij waar die jackpot onderdeel van is. Als je die jackpot afschaft, verbreek je de overeenkomst tussen deelnemer en loterij. Die deelnemer heeft niet betaald om de jackpot in de staatskas te zien verdwijnen, maar om kans te hebben die jackpot te winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die deelnemer ziet al genoeg in de staatskas verdwijnen...
Er wordt nog steeds voldoende geld verdiend aan de Staatloterij door de Nederlandse Staat. Lekker zo laten dus.
en die 36 miljoen zet ook weer niet zoveel zoden aan de dijk ten opzichte van 40 miljard...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het is toch een begin??!!
Om deel te nemen aan de Jackpot betaal je buiten de 13 euro voor een heel staatslot ook nog eens een bedrag 2 euro om kans te maken op de Jackpot. Omdat het geld is van de deelnemers aan de Jackpot zou het voor de gekke zijn als dit geld gaat naar de staatsschulden. Gezien de deelnemers ook belasting betalen zou een lachertje zijn om zoiets te doen.