iemand een idee??

een echtpaar bij ons op school is bijna 40 jaar getrouwd (ze geven allebei tekenen/handvaardigheid/ckv) en we willen graag met onze klas iets geven wat we zelf gemaakt hebben, iets creatiefs ofzo. heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Allemaal iets maken van papier maché of klei, dat jou aan die leraar/lerares doet denken... en dan niet een pakje kauwgum omdat ze altijd zo ontzettend uit hun mond stinken (ik weet niet of dat waar is hoor, maar dat is het eerste dat in me opkomt als ik aan bepaalde leraren denk) maar maak iets leuks! iets positiefs!!

succes en gefeliciteerd ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een mooie bruidstaart met een diameter van 2 meter ofzo. Lekker met de hele klas eraan werken. Ik denk dat het makkelijkste is als je kippengaas als binnenkant doet en dan papier marché eromheen doet. Misschien dat er nog iemand ik kan gaan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de klas van papier maché bloemen laten maken, 40 stuks, en in elke bloem de naam van de leerling, in een vaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alle leerlingen een handafdruk op linnen zetten en zo een getal 40 maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek uit wat voor een huwelijk 40 jaar is (goud, zilver, brons etc.) en maak een gouden(of zilveren ofzo) geverfde bruidstaart.