Een Stangenglas (in het Nederlands is dat een staafglas). Geen vaas, maar een drinkbeker. Mogelijk werd er bier uit gedronken. Een vermoedelijk in Bohemen gemaakte replica van de oorspronkelijk 16-eeuwse Krautstrunk glaskunst uit Duitsland.
Amadea
3 jaar geleden
Graggie
3 jaar geleden
Nee het is geen drinkglas, hij is 28cm hoog, beetje groot om uit te drinken.
Amadea
3 jaar geleden
Dat klopt niet met jouw rolmaat, die toont van 9 tot 31 dus dan kom ik uit op 22 cm hoogte. Tip voor de volgende foto: laat de rolmaat bij de bovenkant eindigen.