Hoe heet de muziek met hele hoge vrouwenstem(men) gezongen tijdens uitvaart Pim Fortuyn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
Antoni
4 jaar geleden
Het zou -ik heb de muziek niet gehoord- Ave Maria kunnen zijn. Dat is gespeeld tijdens de uitvaart van Fortuyn, in ieder geval in het Italiaanse Provesano, waar hij uiteindelijk is begraven. Zie https://de.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn#Begräbnis.
Amadea
4 jaar geleden
Op http://www.geocities.ws/rememberpim2002/Begravenis.htm staat dat er tijdens de eerste uitvaartmis op verzoek van de familie geen tv-opnames gemaakt zijn. Dus de vraag zal inderdaad over de tweede uitvaartplechtigheid, in Provesano, gaan.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee het was niet het Ave Maria.
Martijn
Amadea
4 jaar geleden
Heb jij een link naar waar het te horen is, Martijn?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nogmaals omdat ik denk dat mijn reactie van vanmorgen niet geplaatst is.
Ik hoorde het weer tijdens de uitzending van OVT van zondagmorgen 2 feb tijdens de uirzending over Dolle Mina's. Het jubellied is te horen in het laatste deel van het interview.
Martijn
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja Amadea. Dat is het.
Hartelijk dank voor jouw reactie.
Martin

Antwoorden (1)

Dat is het Bloemenduet uit de opera Lakmé van de componist Léo Delibes.
Amadea
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
+ Verhip, je was me net voor.