Waar vind ik de boek-verfilmingen van Stephen King?

Ik ben op zoek naar eenAKTUELE lijst van alle films die gemaakt zijn van de boeken van Stephen King. Weet jij die te vinden op het net?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, die weet ik te vinden. Op IMDb, de Internet Movie Database.

Zie http://www.imdb.com/name/nm0000175/
Amadea
6 jaar geleden
Nog beter: kijk op de website van de Nederlandse Stephen King fanclub www.stephenking.nl, daar kun je alles vinden wat je mogelijk maar zou willen weten over Stephen King, inclusief de verfilmingen

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ga de lijst hier niet kopiëren want er zijn tientallen verfilmingen. Als je je abonneert op het gratis maandblad, kun je toevallig deze maand ook nog een lijst zien van alle verfilmingen waar men op dit moment mee bezig (bijv. De Donkere Toren) is of waar plannen voor zijn.