Wat doen moslims na terug komst van de bedevaart?

Als de moslims op bedevaart zijn geweest gaan ze natuurlijk weer naar huis. maar wat doen ze als ze weer thuis zijn? Speciale rituelen? Een feest?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ook hier zullen lokale gebruiken van toepassing zijn. De pelgrim zelf doet volgens mij niet iets speciaals, maar zijn familie zal hem verwelkomen met een feestmaal en het huis is aan kant en gezellig gemaakt. De pelgrim zelf zal waarschijnlijk zijn kadootjes uitdelen en voldaan en blij zijn.