Waar in België heb je schrijversacademie's?

De enige academie die ik al heb gevonden, is deze in Antwerpen (ik heb er wel geen site van gevonden). Zijn er nog schrijversacademie's in België?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

hier is er één in Antwerpen(deze die je al gevonden hebt?) anders is hier de site:
http://creatiefschrijven.be/merk/schrijversacademie/

Creatief Schrijven vzw
Waalsekaai 15
2000 Antwerpen
info@creatiefschrijven.be

Het huis voor schrijvers is open op weekdagen van 9 tot 17u. Geef een seintje als je ons een bezoekje wil brengen.