Wat zou de waarde zijn van deze objecten?

ik heb hier 2 objecten waar ik graag de waarde van zou willen weten.
het eerste object zijn 2 gehandtekende drumstokjes door Herman Cambré(drummer clouseau).
foto:
http://i.imgur.com/wojtfDc.jpg

Het tweede object is een graal(als ik het zo mag noemen) volgedrukt met figuren. op de onderkant staat dit gedrukt: 97% Sn tin
foto:
http://i.imgur.com/YCCp4Ut.jpg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
ronron1212
9 jaar geleden
je hebt wel een bewijs van echtheid nodig als over een prijs wilt praten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
die heb ik nooit gehad, sorry
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou met het onderste object eens langs een tingieterij kunnen gaan. Google op tingieterij en je vindt adressen. Die in Rotterdam-Delfshaven (Zakkendragershuisje) bestaat helaas niet meer.

Het beste antwoord

De beker vind ik wel mooi. De prijs hangt af van de ouderdom en de grootte. Hoe groot is hij? Tinnen bekers zijn meestal niet veel waard. Onderstaande bekers leveren niet meer dan € 10,- op.

De drumstokjes zou je aan kunnen bieder op de verschillende Clouseau fanclubsites. Hieronder plak ik een linkje. Ik zou ze inzetten voor € 70,-.

Toegevoegd na 35 seconden:
bieden