Is de rommelmarkt er ook om mooie (als nieuwe) kleding van de hand te doen voor ca 40 euro?

Of zijn rommelmarkten er alleen voor dingen van een paar eurie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

De gemiddelde rommelmarktganger rekent wel op minder dan 40 euro, maar als jouw kleding echt exclusief en goed is, waarom niet. Niet als je die kleding voor 50 euro in de winkel koopt
anneliez
9 jaar geleden
Ligt eraan wat de kwaliteit is en of men op de hoogte is dat het exclusief is. Als het gewoon mooie kleding is ( zelfs al is het als nieuw) ga je die prijs er niet voor krijgen.

Mijn advies zou dan zijn om te kijken hoeveel je er op Marktplaats voor krijgt.

Ook zijn er meerdere facebook groepen waarin gehandeld wordt in 2e hands kleding, hier zul je denk ik eerder een goede prijs ervoor weer krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat lukt vast niet. Zo'n prijs is veel te hoog voor een gewone rommelmarkt. En voor die prijs verwachten de mensen ook dat ze de kleding kunnen passen maar kan jij geen paskamer aanbieden. Je zou het behalve op Marktplaats in de betere 2de hands winkels kunnen proberen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan mooie (merk) kleren verkopen via : http://www.vintywomen.com/nl