Weet iemand of dit echt Chinees porselein is?

Mijn vraag is of dit echt Chinees porselein is en de waarde er van! Heb het van me oma gekregen en die had het ook al heel lang in de kast staan! Op de onderkant staat great China! Nou heb ik ook een beetje rondgekeken op internet maar vrij weinig tot niks kunnen vinden! Nu was ik benieuwd of jullie tips hadden of me konden helpen. Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit zou best eens "echt" kunnen zijn. Het probleem is dat replica's ook heel "echt" lijkend nagemaakt worden. Als ik jou was zou ik het laten taxeren. Dit kan je onder andere hier laten doen : http://www.zeeuwsveilinghuis.eu/tekst.php?tekst=r5i6qjdgfndvyenjgld8 dit is ook op veel andere plekken mogelijk. Het slimste is om op 'chinees porselein taxeren' te Googlen.