door meerdere kleuren te gebruiken (de kleuren moeten dicht tegen elkaar aanliggen).
Maak dunne lijnnen en laat plekken open waar het licht weerkaatst wordt.
eindig in plukjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, die mensen zijn er. Maar of het later kunst wordt genoemd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dit geen antwoord op de vraag....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel degelijk, veel mensen kunnen "ïets" maar weinigen maken daar hun leven laat staan hun kapitaal uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yep, noemen we kunst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is HOE, niet OF je het kunt.