Mijn ervaring is dat Belgen 's avonds voor het slapen gaan de cadeautjes mooi verpakt voor de kinderen neer leggen.
De volgende morgen op 6 december [de echte verjaardag van Sint Nicolaas] staan de kinderen op, openen de pakjes en gaan er mee spelen, met de inhoud, met de cadeautjes dus.

Nee, ze doen niet aan surprises en ook geen gedichten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Belgen vieren ook Sinterklaas, maar surprises zijn daar niet zo gebruikelijk zijn als in Nederland.