"Deze reclamebreak wordt je aangeboden door.. " ???

Wie heeft bedacht dat het een goed idee is om een reclame break aan te bieden? Elke keer als ik zo'n reclame zie denk ik 'had dat nou maar niet gedaan, dat hoeft echt niet hoor.'

Reclame op zich is natuurlijk nodig om tv kijken betaalbaar te houden, maar erbij vertellen dat een reclame break wordt aangeboden door een merk?! Zou dit echt werken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aaaah, vooral die appel die mij de reclame opdringt!

Antwoorden (4)

't Is gewoon marketing. Een eufemisme, noem je dat met een mooi woord, dat betekent iets mooier voorstellen dat dat het werkelijk is.
Niemand zit te wachten op: 'Deze vervelende onderbreking met zinloze reclame's wordt u aangeboden door..." - terwijl eigenlijk iedereen dat wel vindt. Maar daar trek je geen adverteerders mee. Wen er maar aan, want je ziet dit meer en meer gebeuren op tv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo te lezen wel want jij ergert je eigen eraan en dat is aandacht voor dat product
en of dit negatieve of positieve is maakt niets uit er moet over gesproken worden en dat gebeurt nu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke keer dat een merk genoemt wordt is al reclame, ook al ervaar je het nog zo negatief.
Die vreselijke wasmiddelen reclame's blijven ook 'hangen' alleen al doordat ze zo vreselijk zijn en daar gaat het om, dat je de naam hoort / ziet en herkent
Het zijn vast 'slimme reclame jongens' die dit bedacht hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn commerciele regionale radiostations die bijna elke scheet laten sponsoren...elk item kan geld opbrengen als je daar een naam aan vast knoopt...all about the money...