Hoe maak je een CA coor het vak CKV?

Dit schooljaar zit ik in 4 havo. Ik heb voor het eerst het vak CKV, en mijn docent legt erg weinig uit. Hij heeft verteld dat we 6 CA's moeten maken dit jaar, meer zei hij eigenlijk niet. Ik wil dit niet allemaal op het laatste moment doen, dus mijn vraag... Hoe maak je zo'n CA? Je gaat naar een theatervoorstelling/film/etc., en dan? Maak je dan een verslag? En wat schrijf je daar allemaal in?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je gaat de eerstvolgende keer aan je docent vragen om het jou (en de klas waarschijnlijk) eens goed uit te leggen wat je moet doen. Het heeft geen zin om dat hier te vragen want je moet weten wat de docent wil.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Buiten dat moet een docent altijd goed uitleggen wat de bedoeling is en waar hij op gaat becijferen.
Antoni
10 jaar geleden
Wat betekent de afkorting CA?

Antwoorden (1)

Zie link voor een voorbeeld. Zorg dat je een programmaboekje krijgt of b.v. een folder of catalogus bij een tentoonstelling, of zoek op internet info erover op. Dan heb je al veel om te vertellen. En google op "voorbeeld ca cvk" en je ziet een heleboel voorbeelden hoe zoiets is opgebouwd.