Heeft de Melkweg (Amsterdam) een garderobe?

Ik ga in september met een aantal vriendinnen naar een concert in de Melkweg (Amsterdam). Ik ben daar nog nooit geweest.

In de zaal ben je natuurlijk zo licht mogelijk gekleed, maar vooral op de terugweg naar huis is een jas toch wel erg fijn.

Heeft de Melkweg een garderobe waar je jassen (en eventueel ook tassen) kunt afgeven, of moet je die meenemen de zaal in?

10 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Ja, de Melkweg heeft een garderobe, je kunt er alleen je jas kwijt, je tas moet je bij je houden en je moet wat geduld op kunnen brengen, want de rij voor de garderobe is lang.