Wie is de schilder J v Dijk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Amadea
10 jaar geleden
Er wordt in de antwoorden tot nu toe vanuit gegaan dat met de J Jan bedoeld wordt. Bedoel je die naam ook? Of betreft het Johan, Jaap, Jeroen, of een andere voornaam? Uit welke tijd zou hij ongeveer zijn? Heb je een foto van een schilderij van hem?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
J v Dijk gesigneerd. Heb twee foto's geupload maar ik zie ze nergens staan.

Antwoorden (2)

De schilder heeft zijn eigen website, kun je je hart ophalen. Hij woont in elk geval in Oss. Als het tenminste de schilder is die je bedoelt, er zijn meer schilders met die naam geweest.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik beb deze persoon een foto gestuurd van het schilderij maar is niet van hem. Foto's uploaden is me niet gelukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inmiddels een foto bij de vraag geplaatst.
Jan van Dijk (1952)

Over de kunstenaar
Geboren in Olst. Woont en werkt in Olst.

Opleiding
AKI, Enschede (1970-1975)

De volgende kunstuitlenen hebben werk in hun collectie:

Any Art Kunstverhuur, Dussen
Kunstuitleen Zwolle, Zwolle
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb inmiddels een foto ge-upload.Uw antwoordt is in iedergeval niet goed ;-0
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nog een foto geplaatst, wie kan me verder helpen