ik heb een ivoor hoorn van een olifant, voor hoeveel verkoopt het?

Mijn ouders hebben het een lange tijd geleden gekocht en met het reizen door de jaren heen is het in Nederland geland. Nu heb ik het overgenomen, maar zou het graag willen verkopen ivm emigreren. Voor hoeveel zal het verkocht worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Voor dergelijke zaken bestaat zeker een markt.
Doch is het wel een kwestie van vraag en aanbod.
Met andere woorden, wat de gek er voor geeft.
Is het artikel antiek, dan kan dat zeker een meerwaarde geven.
Let wel voor dergelijke artikelen bestaat bij sommige landen wel een import cq exportverbod.
Je zou kunnen overwegen om het artikel op bepaalde digitale handelsites aan te gaan bieden zoals bijvoorbeeld Ebay of Marktplaats.

Een vaste prijs staat er in ieder geval niet voor.

Persoonlijk zou ik er mee naar een antiquair gaan voor een prijsindicatie.
Niet naar een pandjesbaas of een gewone handelaar, maar naar een serieuze antiquair.