Wat zijn de verschillen tussen de Baantjer televisieafleveringen en de Baantjer film?

Het gaat toch in beide gevallen om filmopnamen? Waarom noemt men het in 1 geval een film en in de rest van de gevallen niet? De film is langer dan een enkele tv aflevering, maar korter dan een dubbele tv aflevering.

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De enkele afleveringen zijn seizoenen dus dan heet dat een serie. De film is dus gebaseerd op de serie.
de serie is weer gebaseerd op de boekenreeks van appie baantjer.

Antwoorden (1)

Appie baantjer is de schrijver van de boeken reeks,
de serie is gebaseerd op de boeken.
naar aanleiding van de serie is er een film uitgebracht.
Het is dus zo dat de serie succesvol is en er daarom ook een film is uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
corzijlstra
10 jaar geleden
Maar waarom heeft men de film niet in een jaarserie geplaatst?
corzijlstra
10 jaar geleden
Wat is het wezenlijke verschil tussen de film en een aflevering uit een serie? Het zijn beide afzonderlijke moordzaken en in beide gevallen zijn filmcamera's gebruikt, Bovendien is de film korter en dus niet langer dan een dubbele aflevering.