weten jullie een site om tekeningen te laten zien aan anderen?

ik wil namelijk een paar tekeningen aan mensen laten zien en kijken wat het kritiek is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Dat kan onder andere bij DeviantArt en Photobucket.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De site http://www.exto.nl/ is speciaal voor (beginnend) kunstenaars. Je kunt je werk laten zien en eventueel verkopen!
bamibal
11 jaar geleden
je kunt foto's van je werk ook op facebook zetten.doe ik ook.commentaar genoeg.best leuk.suc6.
11 jaar geleden
www.devianart.com ik zet mijn werk ook op deze site online, hier kunnen mensen reageren op je werk en jij op het zijnen.
weheartit.com een soort van tmblr, je zet iets online en mensen kunnen dat dan 'harten'.
vergeet niet dat alles wat je online zet door andere mensen gebruikt kan worden.