Krijg hoge biedingen op marktplaats. Is deze tafel wat waard?

hout tafeltje erg licht, verf gaat eraf als je gaat poetsen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Als je de waarde wil weten van het tafeltje,kun je het beste contact op nemen met een veiling in meubelen.Het is altijd verstandig om zo iets te laten taxeren.Op internet is er altijd een bedrijf te vinden bij jou in de buurt.En het is altijd gratis,als het waarde heeft dan kan je altijd besluiten om het te veilen,alleen,let op de kosten die zijn op een veiling vrij hoog. .Als je de waarde weet kan je het alsnog op marktplaats proberen te verkopen.
Dus kijk eerst op internet om het te laten taxeren.
Ik wens je succes, misschien wordt het wel een grote meevaller.

Antwoorden (1)

Dit is wel een mooi tafeltje, barok. Het is ongeveer €30 tot €40 waard. Als er echt veel meer wordt geboden zou ik oppassen voor oplichting. Vragen ze of je met moneygram wil afrekenen, dan zijn het oplichters!
(Als je twijfelt aan de waarde, neem dan contact op met een antiquair.)