Wat voor gereedschapen heb ik nodig om een akoestische gitaar te Bouwen ?

Ik heb het over een echte akoestische gitaar. Niet een die je van karton maakt en als speelgoed gebruikt. Dus mijn vraag is wat voor soort spullen ik moet kopen om er een te maken. Ik wil geen machines gebruiken om het te maken maar.

Ps. Geld speelt geen rol voor mij

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Allerlei soorten beitels, zagen, lijmtangen enz. Kopen lijkt me goedkoper dan maken.