is er nog steeds oorlog in syrie ?

ik ben een beetje in de war ik heb gehoord dat de oorlog was afgelopen maar een weekje later hoorde ik dat er nog steeds een oorlog is wat is het nou

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Officieel (vanuit de Syrische regering) is er nooit sprake geweest van oorlog, maar het neerslaan van opstandelingen. Op dit moment zijn er verkiezingen en dus houdt Assad zich een beetje in.

Er wordt echter nog wel gevochten en er vallen ook nog steeds doden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

het is rustiger dan in de oorlpg maar er zijn regrlmatig nog beschietingen van beide kanten

Toegevoegd na 32 seconden:
*oorlog bedoelde ik

Toegevoegd na 1 minuut:
*regelmatig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nog steeds erg onrustig in Syrië.
11 jaar geleden
Het is nogsteeds erg onrustig, af en toe wat beschietingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
CNN zit daar bovenop elke dag
het is nog steeds onrustig