Weet iemand hoe ik aan een handgeblazen Donald duck kom?

Ik heb vroeger van mijn eerste zakgeld op de basisschool van een glasblazer een Donald duck gekocht met een dwarsfluit. Nu is die al tijd kapot en zou ik mijn moeder hier erg blij mee maken, iemand een idee? Kan het niet vinden op marktplaats ofzo... Alvast bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij een glasblazer. Even googlen op een glasblazer in de buurt en langsgaan met een foto. In de url vind je sowieso een glasblazer die in opdracht werkt en waarbij je een offerte kunt aanvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op Radio Noord-Holland heb je een radio programma waar vaak dit soort 'oude' dingen nog teruggevonden worden. Misschien heb je daar iets aan...

http://www.rtvnh.nl/programma/21/De+Hulplijn