Waar kan ik zien hoeveel mijn munt waard is?

Ik en mijn vriendin hebben een munt uit spanje. Het is geloof ik een oude munt maar wel in goede staat gewoon dat er een beetje roest op is. Ik zou graag willen weten of er een site bestaat waar je munten kan opzoeken en de waarde ervan kan weten of toch wat het waard zou kunnen zijn. En als je een site hebt over speciale euromunten is ook goed, Ik wil mijn euromunten ook wel eens onderzoeken :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Op je eerste vraag heb ik geen antwoord, wel op je tweede vraag over de euromunten.

Via de link die ik bij de bron heb toegevoegd kan je een land aanklikken en vervolgens krijg je te zien hoe de euromunten van dat land er uit zien. Alleen ontbreekt de 0.50cent bij de website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er roest op zit, vrees ik dat de munt sowieso niet veel waard is. Je kan er altijd eens mee lanfsgaan bij een muntenhandelaar of zoeken op marktplaats