Lego gratis huren van een bedrijf?

Hallo mensen, ik heb een project op school waarbij ik een groot vliegtuig moet ontwerpen samen met mijn project partner http://typo-hotell.nl/images/ontwerp.png Dit moet het een beetje worden je moet het een beetje zien als zo'n: http://www.google.nl/imgres?q=Seneca+V+AAE&um=1&hl=nl&client=firefox-a&sa=X&rls=org.mozilla:nl:official&biw=1366&bih=665&tbm=isch&tbnid=2YCn-xO1NVJZnM:&imgrefurl=http://blog.wouterhietbrink.com/nls/%3Fp%3D374&docid=ccLiymuSVO2tdM&imgurl=http://blog.wouterhietbrink.com/nls/wp-content/uploads/blog_fotos/CPLExam_EF9C/SenecaV_AAE.jpg&w=1024&h=745&ei=YOcNT-CNFo2SOo6k6KUH&zoom=1&iact=hc&vpx=208&vpy=156&dur=84&hovh=191&hovw=263&tx=216&ty=73&sig=105909920200409420267&page=1&tbnh=144&tbnw=238&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:0,s:0 vliegtuig.. heeft iemand een tip voor me hoe ik dit het beste kan aanpakken. of ik dit moet kopen of moet huren en weet iemand dan een bedrijf waar ik de lego blokken gratis kan huren? of moet ik hier een sponsorloop voor doen? graag zo veel mogelijk tips :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Inderdaad rondkijken bij familie of vrienden. Heb je een beetje een idee hoeveel je nodig hebt?

Een andere optie is contact opnemen met Avans Hogeschool Breda, afdeling AMBM (Academie voor Marketing en Business Management). Een kennis van mij volgt daar de opleiding Small Business Management en hij heet in de propedeuse een project gehad waarbij hijzelf als "producent" moet optreden en GIGANTISCH veel (ik geloof motors of auto's) moest maken met K'NEX.
Hier in meegenomen dat dat project wordt gedaan in een stuk of 10 groepjes van 4, kun je nagaan dat hier heel erg veel K'NEX voor nodig is.
Misschien huren of lenen hun het ook wel ergens. Je kunt het altijd proberen. Deze opdracht is al een aantal jaren onderdeel van de propedeuse.

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
*en hij HEEFT in de propedeuse
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! ik ga er achteraan ;)

Andere antwoorden (1)

Gratis huren?? Gewoon lenen heet het dan.
Kijk eens bij familie of vrienden die kinderen hebben. Vaak hebben die wel lego.