Ik haal gemmideld voor wiskunde 7,vijfs of achten zal ik dan ook goed zijn in natuurkunde en scheikunde? (het hoort wel allemaal bij wiskunde)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

in sommige opzichten lijkt het er wel op denk ik, maar ik ben zelf heel slecht in wiskunde, en bij natuur scheikunde haalde ik of hele hoge cijfers (8 tot 10 ) maar zodra er een hoofdstuk met wiskundige berekeningen enzo waren haalde ik tussen een 2 en een 5..

Dus ook als je heel goed bent in wiskunde zou het tegengestelde van mijn verhaal kunnen gebeuren.
dat hoeft natuurlijk niet, misschien ben je wel in beide onderdelen heel goed, maar ik probeer met mijn verhaal uit te leggen dat het om meer dan alleen wiskunde gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

NASK (Natuur- en Scheikunde) lijken erg op wiskunde, meestal zit er een verhaaltje bij, dus verhaaltjessommen. Maar soms heeft het niks met wiskunde te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal zijn de mensen die goed zijn in wiskunde ook goed in natuurkunde, scheikunde is weer een beetje anders, scheikunde heeft meer theorie, terwijl wis- en natuurkunde bijna allemaal toepassing is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zou je niet zo kunnen zeggen.
Natuurkunde heeft wel veel te maken met wiskunde. maar soms ook totaal niet!
Scheikunde is echt totaal anders. Ik ben echt super goed in Natuurkunde. maar scheikunde is echt een hel bij mij! en wiskunde gaat wel. Dus ga er maar niet van uit !:P