Een b-boy ("break boy" of "boogie Boy") is iemand die, op de instrumentale muziek van de scratchende dj, zijn unieke dansbewegingen laat zien binnen een cirkel van mensen, binnen de hiphop wordt zo'n cirkel een cypher genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij letterlijk kopiëren is een bron gewenst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er toch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels wel ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of er nu een bron bij staat of niet, jij bent bedankt om mij de uitleg te bezorgen:-)

Andere antwoorden (2)

Een (fanatieke) breakdancer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eig. is het een breakedancer maar dan net iets meer dan dat.