Hoe maak je en uitklap boek?

Ik weet nie precies hoe het heet maar voor mijn suprise ga ik het maken. Dat je het 'boek' opendoet en er dan dingen omhoog komen ook in het midden en zijkant.. Hoe maak en het en hoe heet het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat heet een pop-up boek, voor voorbeelden kan je het beste zoeken op pop-up kaarten, daar zijn meer voorbeelden van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op bijgaande site staat een filmpje over het maken. Misschien helpt dat
anneliez