Wat is het lettertype van Arsenal FC?

Ik ben opzoek naar het lettertype die gebruikt wordt voor de spelersnamen op de shirts van Arsenal FC. Ik weet dat het hetzelfde lettertype is als Chelsea FC en Manchester United?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan; op Yahoo Answers had iemand dit ook gevraagd en kreeg toen deze link:
new.myfonts.com/fonts/ef-typeshop/clear-gothic/medium/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, op die site was ik ook al terecht gekomen. Maar ik ben erachter gekomen dat dát niet het juiste lettertype is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem ook niet, want de cijfers zien er anders uit. ;-)

Antwoorden (1)

De naam van het font is: Clear Gothic.

Je kunt het hier downloaden voor MS Word:
http://www.lettertypes.eu/A-Lettertypes/Arsenal-08-09.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik 'm wil downloaden, wordt ik weer terug naar de homepage gestuurd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://fonts101.com/fonts/view/Uncategorized/44844/CleargothicSerial.aspx