Waar kan ik het juiste email adres vinden voor een schriftelijke klacht over de bezorging van de NRC?

Ze houden de mogelijkheid om via de email, en dat is anno 2011 toch een heel normaal medium, angstvallig stevig dichtgetimmerd .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie Vraag
Zelf vond ik het ook vreemd dat het via email niet meer kon/kan (dus misschien wel weer kan), maar zou het kunnen zijn dat emails moeilijker te noteren zijn dan automatische telefoongesprekken?

Antwoorden (3)

Dan bel je ze toch, telefoonnummer is wel aangegeven toch, ben je sneller mee klaar dan mail zoeken
anneliez
12 jaar geleden
Je moet je blijkbaar eenmalig aanmelden bij hun, dan kan het wel..

Toegevoegd na 1 minuut:
Gevonden, een webpagina om het digitaal te melden.

https://service.nrc.nl/index.php?module=bezorgklacht

Toegevoegd na 2 minuten:
Als u de krant niet heeft ontvangen kunt u op dezelfde dag een klacht indienen mits de uiterlijke bezorgtijd is verstreken.

Voor NRC Handelsblad maandag t/m vrijdag 18.30 uur, op zaterdag 13.00 uur

Voor nrc.next maandag t/m vrijdag 07.00 uur

Daarnaast kunt u een klacht indienen als de krant te laat is bezorgd, na de uiterlijke reguliere bezorgtijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klachten kunnen worden doorgegeven via het nummer 088-5720555 of via service@nrc.nl of ze kunnen worden ingevoerd via de zogeheten ‘webselfservice’ via www.service.nrc.nl. In alle gevallen ontvangt de abonnee in principe een bewijs van ontvangst van de klacht. Deze wordt vervolgens zo snel mogelijk doorgegeven aan de distributieafdeling.